שלום לך, קורא יקר.
לפעמים נדמה לנו שהחיים נעים לידנו, ואיננו שותפים דינמיים בתהליכי החיים.
השאלה שעולה מלבנו, למה זה קרה, האם זה מגיע לי?
אנחנו שואלים בתמיהה על האמרה:
"צדיק רע לו ורשע טוב לו"
ומהי מהות הקיום, אם ממילא הכל נכחד בדרכו.
וכמו ילדים קטנים אנחנו מטילים את האשמה לאיזה שהוא כוון. פנימה או החוצה.
הנומרולוגיה באה מכוון של חוק וסדר ובתוך החוק והסדר יש גמישות וזרימה.
חשיבה זו מעניקה לנו את שלושת חוקי ההתפתחות.
א. חוק הצדק הקוסמי.
חוק זה מסביר ללומד על עקרון הבומרנג.
עקרון זה מעורר את מחשבת הזכרון התודעתי בנפש האדם:
אם פגעתי במשהו, בגלגול קודם, עלי לחוות את מקום הנפגע, עד שאתעורר להבין זאת,
אסלח ואשנה את מחול התנהלותי במערכות היחסים שלי.
ב.עקרון הבחירה החופשית.
הבחירה החופשית באה מתוך הבנה שכל אחד ואחת מאיתנו בחר את הגורל ומסלול הלמידה,
שמשתקף במערכות היחסים אליהם הוא "נקלע" ולקחת אחריות מלאה בבחירת תהליכי הלמידה.
באנו עם גורל-- סרט מגלגול שמתוך בחירה באנו לתקן ולשנות.
על הקרמה ש בחירה חופשית. אני יודע מה התיקון ואני בוחר איך להניע את דרכי ההתנהלות.
ג. עקרון ההשגחה.
בקשה ותפילה הם כלים של כוח לשינוי והתמרת הגורל.
ההשגחה פועלת, אחרי ביצוע שני החוקים הקודמים.
העקרון מניע לאחריות מלאה ושותפות מלאה עם החיים בתוכנו ומחוצה לנו.
אני בא ממקום של זיקה הדדית. אני נותן מתוך נתינה באהבה.
אני עושה את העבודה, מזכך את מחול האנרגיה שאני משתמש בה,
מבקש עזרה ומקבל עזרה.
חוק זה מניע את מחול האנרגיות לחוויה של זרימה עם החיים. מחשבה ורגש בתאום.
עקרון ההשגחה מחבר את הלומד אל כוחו של התת מודע.
מאגרי הזכרון שפועלים לטובתנו ולמען ההתפתחות של האהבה חובקת כל .
הדגש בלמידה היא הבחירה החופשית.
אני הוא בוחר את דרכי ההתפתחות שלי.
שורש הקיום הוא --לחם-
היפוך האותיות מרכיב לנו תדרים שונים ואנחנו נעים ומניעים.
חמלה- חיים- מוות--לידה--הולדה
מחלה- מוות-- חיים-- לידה.
מה לא שחררתי,
עם מה לא זרמתי,
איזה חלק עקבתי ולא אפשרתי לו להתפתח..
מלחמה- מוות-- לידה-- חיים-- מוות--הולדה.
מאבק בין רגש להגיון..
ולעולמי עד ---- ובחרת בחיים.